Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, augustus 22, 2010

Nachtclub

De laatste paar dagen weer de nodige bekenden gesproken; Schoolmoeder Ria, buurvrouw Beppie, buurvrouw Hetty, buurvrouw Pieternella (die mijn zoon even kwam bedanken voor het in leven houden van haar kat en de plantjes tijdens haar vakantie) en nog zo wat.

Donderdag was ik weer naar een workshop in Amsterdam-Noord. Daarbij stak ik het IJ over met het veerpont. Omdat het de eerste dag was van Sail Amsterdam 2010 had ik de camera mee. Ook ziet U wat foto's van ons dagje Middelburg van laatst. Mijn zoon maakte daar de meeste foto's omdat ik liep te kletsen met een zekere collega-weblogger...;-)

Hieronder vindt U een paar van de ontstane resultaten. Geheel en al onbewerkt. Vooral omdat ik graag lui ben...;-)

Ondanks die luiheid toch gisteren maar wat lopen opruimen, samen met m'n zoon. Het resultaat mag er zijn: een volle verhuisdoos met vooral kleding die weg kan en een vuilniszak vol oude spulletjes en papieren die met de vuilnisman meekunnen! Bij het opruimen en schoonmaken draai ik graag een muziekje. Gisteren was dat een luisterschijfje van The Cure en nog wat andere muziek uit de tijd dat de letter "h" in "Prins Bernhard" nog werd uitgesproken door Journaal-lezers.

Omdat de meisjes dit weekend niet kwamen logeren kon ik gaan werken in een lokale nachtclub.

(Klikken is vergroten)












8 opmerkingen:

  1. Anoniem17:33

    mooie foto´s, lekker druk bij sail, veel file´s waar fam instond. 7 uur thuis werd 2 uur snachts.

    ctje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. opvallend veel blauwe luchten!!! Mooie! Grappig om door Sail heen te varen, gewoon omdat je er doorheen moet...

    GrtZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Cure is te gek. Daar maak je mij ook altijd blij mee. Net zoals je foto's vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb vandaag ook een en ander opgeruimd.
    dit gaat idd lekker op een luie zondagnamiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The Cure... lekkere muziek om wat bij te doen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Cure en opruimen, een goeie combinatie.
    Sail heb ik nog nooit in het echt gezien maar staat bovenaan op mijn lijstje.
    Misschien helpt het.☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je zou zin krijgen om een hele dag te blijven rondvaren met dat veerpontje? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem10:59

    Dat "lui" komt me bekend voor :D

    The Cure is gave muziek natuurlijk, luister ik ook zo nu en dan.

    Leuke pics, zelfs enkele met herkenbare plekjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!