Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, mei 11, 2011

Mopje

"Zeeverhalen" van Maarten Biesheuvel is boek nummer 6 van dit jaar en is een verzameling heerlijke luchtige en ietwat melancholische verhalen met de zee als terugkerend thema.

"E & T are seashells in fishnets" was één van de aantekeningen tijdens de repetitie voor een show, gisteren. Het gaat om een show die wij deze zomer in Dresden mogen opvoeren tijdens een Parade-achtig festival.

Vandaag was ik met een paar collega's in Ede voor een fotoshoot met een goede deal: gratis modellen voor de fotografe en gratis afdrukken voor de modellen. Everybody happy!

Omdat er zoveel ellende in de wereld is en mijn laatste paar schrijfsels vrij zwaar van aard waren houd ik het vandaag iets luchtiger...

Kleine Sammy wordt weer eens voor straf in de kast opgesloten en doet zijn beklag bij een paar damesschoenen dat daar ook staat: "Het is niet eerlijk! Ik kan al heel goed lopen maar papa wil mij steeds maar dragen!" -"Ach", reageert het paar schoenen,"Jij hebt nog helemaal niets te klagen. Sommige van de 32 paar damesschoenen die hier staan zijn al meer dan 12 jaar oud maar velen van ons zijn nog helemaal nooit gedragen."

Zomaar een gisteren zelfbedacht mopje.

7 opmerkingen:

  1. Die logjes konden nog veel zwaarder, ik ben wel wat gewend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoenen, praat me er niet van...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleine Sammy wordt voor de straf in de kast opgesloten.... en dat noem jij luchtig ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. er is hier onlangs een mini-rel geweest omdat een leraar een leerling in de kast opgesloten had.
    Da's idd niet zo luchtig net als die oude schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ondanks dat het nooit leuk is wanneer kinderen in de kast worden opgesloten is get toch wel een leuk zelfverzonnen mopje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet zeer zeker schrijven wat jij wil Ter. Maar wat luchtigs is altijd top om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja wat John zegt Terrence doe wat ge wilt op je blog en je mop is <OK Man !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!