Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, oktober 12, 2012

De Trein (Een verhaaltje)


Op het spoor stond een bureau. Een schrijfbureau. Zo'n ouderwetse die vroeger in klaslokalen stond. Met een klep voor het makkelijk opbergen van boeken en schriften.

En een uitsparing voor een inktpot. Maar die ontbrak.

Het bureautje verkeerde in uitstekende staat. Maar vermoedelijk niet lang meer want daar kwam de trein.

8 opmerkingen:

  1. Zal de trein wel weer vertraging hebben ,als het geen herfstbladeren zij ligt er wel een bureautje op de rails !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van het bureautje..wie had het daar geplaatst...Agnès

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom stond het daar.. ben ik ook wel benieuwd naar.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herinnerde me het nog van de lagere school.
    Zowel dat buro als de trein, echter nimmer in een combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog zo'n bureau heer Terrence !
    OT , Rick Wakeman leeft nog altijd gezond en wel ! Rick Vanderlinden speelde bij eksption en is helaas overleden !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil/Zizy14:36

    Nou. dat vind ik nu erg zeg... waarom heb je het niet weggehaald voordat de trein kwam.;-)

    fijn weekend Terrebel.

    liefs Wil/zizy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bevreemdend verhaaltje Terrebel, iets om over na te denken... jij hebt er beslist een dubbele bodem in gestoken!
    OT: bij ons worden de meningen van buurtbewoners ook genegeerd hoor, net als bij jullie in Amsterdam, die stadshal is er het sprekend bewijs van... Fijne zondag jongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ankie16:02

    Kan je die nog us herhalen ?! (-:

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!