Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, oktober 14, 2012

Hangmat

Vrijdag haalden we m'n dochter op voor een weekend bij haar broer en haar vader en zaterdag bakte zij zelf (bijna zonder hulp...) een appeltaart vanwege het dunnetjes overdoen van haar 12e verjaardagsfeestje.

Diezelfde dag verfden m'n zoon en m'n vriendin een wand waar een paar uur later een wandmeubel verscheen. Het is nu wel even een rotzooitje maar dat is vast maar tijdelijk...;-)

Vandaag aten wij broodjes bij m'n moeder en straks mag ik naar een fotostudio voor een fotoshoot terwijl ik morgen weer les mag geven aan psychiatrisch patiënten. Dat voor mijzelf beginnen begint verdacht veel op werk te lijken! En zo hoort't natuurlijk ook.

Laatst was't weer zover: m'n vriendin en ik staan ons gewoon met onze eigen zaken te bemoeien, zegt een dame: 'Sorry, maar ik moet gewoon even zeggen wat een schattig stel jullie zijn!' Heerlijk toch, zo'n complimentje? :-) Wij waren onderweg naar huis nadat wij hadden gehoord dat mijn lichaam zeer goed reageert op mijn heupprothese. Ik mag skiën, klimmen en zelfs paaldansen!

Al word ik nu al moe als ik daar allemaal aan denk...tijd om een vakantie te plannen. En dan niet zo eentje waarbij je elke dag de wekker moet zetten omdat anders de gekookte eieren op zijn. Nee, dat wordt er eentje waarbij de grootste zorg is: 'Hoe kom ik zonder mijn drankje te morsen uit deze hangmat?'

6 opmerkingen:

  1. Je moet even dat blompie op je dashboard water geven ;-) Vakantie, ik ben er ook aan toe en voor mij duurt het ook nog maar twee shabbat. ;-) En je hebt gelijk. complimenten zijn heerlijk om zo af en toe te krijgen.

    Love As Always
    Di Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een van harte voor je dochter en leuk on the road filmpje van de 60s aan de muziek te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd leuk om een complimentje te krijgen ,het zal wel verdiend zijn denk ik ;-)
    Dat beloofd wat als je dochter nú al een appeltaart kan bakken ,ik kan het nóg niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt wel Frankrijk!
    Nou ja, hoe mijn vakanties zijn weet je, daar past geen hangmat bij.

    Goed nieuws is leuk nieuws!
    Gaat allemaal lekker he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan maar een ding zeggen: top.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als er eentje is die complimentjes verdient, dan ben jij dat wel lieve Terrebel (tjiens het rijmt hihi).
    Maar wat jij ook verdient is inderdaad een heerlijke vakantie bezig bijtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!