Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, november 25, 2012

17 Jaar

De ondernemersborrel donderdagavond was zeer geslaagd! Vrijdagmorgen kwart voor acht kwam een timmerman kijken naar m'n keukenraampje en meteen de drempel bekijken die twee weken geleden is geplaatst en nu al krom trekt. Uiteraard de schuld van een ander bedrijf.

Blijkbaar huurt woningcorporatie Ymere verschillende timmer- en schilderbedrijven in voor onderhoudswerkzaamheden. Wel zo praktisch want zo kun je voortdurend de schuld naar elkaar toe schuiven.

Begin van de middag kwam de door Ymere ingehuurde hovenier langs vanwege dit akkefietje. In het kort: een boom in mijn tuin is illegaal gekapt en ik eiste genoegdoening.

De meneer was voor mij net op tijd weg (eerder belde hij al om door te geven dat hij tien minuutjes later zou zijn. Zou men bang zijn geworden voor mij?) om de tram te halen waarmee ik op tijd bij de allergoloog kon zijn.

Zaterdag kookten m'n dochter en ik gezellig samen een cous cous-schotel terwijl m'n vriendin uit eten was en keken wij de film 'Despicable Me'.

En natuurlijk is het spannend dat ik maandag auditie mag doen voor een heuse speelfilm maar het grootste deel van dit weekend was natuurlijk voor mijn zoon. De Ferman, ook wel Superfer maar eigenlijk gewoon Ferdinand werd deze zondag 17 jaar.




Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Larry Hagman, Spitz Kohn en Hannie Lips

9 opmerkingen:

  1. 17 alweer. Gefeliciteerd hoor. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kanjer!!!! Geniet lekker na! Grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet te veel choco eten, krijg je puisten van... zeggen ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat zoon Ferdinand, al is het dan wat te laat, het is niet minder welgemeend! Zo te zien hadden jullie een fijn weekend samen, en dat doet me plezier!
    Ik hoop dat jij gisteren succes had op de auditie lieve Terrebel, laat het eens weten hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd!

    Supercadeau, zo'n grote pot chocola, dat zou hier ook zomaar kunnen als oudste straks 16 wordt....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die woningverhuurders nemen het goedkoopste bedrijf voor de klus. Daarom hebben ze veel verschillende. En ja, naar een ander wijzen wordt dan gelijk een stuk makkelijker.
    Grappige is, is dat ze nu sowieso duurder uitzijn als ze gelijk een paar euro's meer hadden uitgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OW, en gefeliciteerd! Zou het bijna vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem16:15

    Gefeliciteerd Hoop dat jullie leuke dag gehad hebben.

    ctje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!