Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, februari 15, 2013

De Juiste Kleur (Een verhaaltje)


Niets kon hem wakker krijgen. Niet de eenzame dronkaard die over de kade zwalkte, niet de overdreven vroeg gearrriveerde vuilophalers en ook niet de vogeltjes die een vroege lente aankondigden.

Hij was gewoon weg.
Vooral van haar.

Het was nog maar gisteren dat hij haar ontdekte in een menigte van potentiële partners.
Ze dansten. Ze praatten. Ze dronken.
Het was bijna jammer dat het nooit wat zou kunnen worden tussen hen.

Want ja, haar schaduw had nu eenmaal niet de juiste kleur.

===========
Meer verhaaltjes lezen? Dat kan! http://www.lulu.com/spotlight/Terrebel
Of neem contact met mij op voor de aanschaf van een gesigneerd exemplaar van één van mijn verhalenbundels.

5 opmerkingen:

  1. Bijna, dat is altijd zo`n woord, het heeft aan dat het dus niet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mijn heeft de schaduw nog nooit een verkeerde kleur gehad.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... haar schaduw had nu eenmaal niet de juiste kleur.
    Wow, een zin om U tegen te zeggen en de verbeelding flink aan het werk te zetten!
    Fijn weekend lieve Terrebel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben toch benieuwd.... wat is dan wél de juiste kleur??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hadden van 0116 tot 0338 geen spanning, ook weer eens wat anders.En zo kon ik geen verhaal schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!