Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, februari 22, 2013

Weten (Een verhaaltje)


Zij veegde de natte haren uit haar gezicht en hijgde nog wat na van het rennen door de regen.

Hij was afgeleid door haar accent en vergat daardoor bijna naar haar te luisteren. Met haar warme handen pakte zij de zijne en met haar ogen brak zij door zijn masker.

Hij wist zich geraakt en vertelde haar meer dan zij wilde weten.

==========

7 opmerkingen:

  1. Vraag ik me toch een beetje af hoe ze in de regen zulke heerlijke warme handen kon houden!
    dat van die ogen snap ik dan weer wel;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch lekker hoor... in de regen hardlopen. Als het maar niet zo koud is als nu buiten.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met een accent ben ik altijd geboeid aan het luisteren! haha, ja, zo is elk mens toch weer anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk lieve Terrebel, misschien heb jij geen tijd om te puzzelen, maar gelukkig heb jij tijd om mooie verhaaltjes te schrijven!
    En ik hoop dat jij een even mooi weekend mag beleven, geniet er van hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wil/Zizy16:05

    Dit vind ik nu echt een heeeeeel mooie!

    Liefs
    Wil/Zizy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sporten is leuk, maar niet in de regen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!