Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 12, 2013

De Krant (Een verhaaltje)


Zij vond hem wel leuk en dus vroeg zij hem zijn emailadres.
'Is dat met kleine of met grote letters?'
-'Och, dat maakt niet uit hoor', glimlachte hij nog.
'Ja maar, spel je dat met allemaal grote of met allemaal kleine letters?'
-'Dat maakt echt niet uit, hoor!'
'Ik wil alleen maar weten of ik hoofd- of kleine letters moet gebruiken!'
-'Nogmaals: dat maakt echt niet uit!!'
'Wil je dan dat ik grote of kleine letters gebruik?'
-'Weet je wat?' zei hij gemaakt vriendelijk terwijl hij eigenlijk wilde slaan 'Doe maar met allemaal kleine letters.'
'Ja maar net zei je nog dat het helemaal niets uitmaakt. Dus wat is het nou? Moet ik jouw e-mail adres schrijven met allemaal kleine letters of maakt het helemaal niets uit?'


Wat er vervolgens met haar gebeurde las men de volgende dag in de krant.

=========
Meer lezen? http://www.lulu.com/spotlight/Terrebel

6 opmerkingen:

  1. Haha, soms zou je ze willen wurgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn ook helemaal verkeerde vragen he, echt gezeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zucht... Ik kom ze deze week veel tegen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk elke week weer uit naar je zondags verhaaltje lieve Terrbel. En ik hoop dat je weekend even mooi zal ogen als dit stukje proza!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze hád natuurlijk al eerder begrepen moeten hebben dat hij geen interesse in haar had uit zijn antwoorden ,maar toch,best wel drastisch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!