Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, oktober 20, 2015

Kattenlog

Ogen dicht...ogen open...ogen dicht...ogen open...
(wat vindt u van onze zelfgemaakte Gif-animatie?)

Erg vermoeiend voor Pip aka Maneki Neko dus tijd voor een dutje!

Zijn broer Sam - die wij al snel omdoopten naar Zwarte Vlek - maakt ons graag het werken onmogelijk.

De muziek van vandaag is van The Cat Empire. Mijn vriendin en een vriend zagen deze band onlangs live. Ik ben wel een beetje jaloers.
Hier is 'Brighter than Gold'

6 opmerkingen:

  1. Anne17:56

    Volgende keer ga je gewoon lekker mee naar The Cat empire! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha! Terrebel.....ik zag je heel vaak bij veel vriendjes! leuk dat je langs kwam.....het is hier leuk dus tot wederziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zullen toch wel vaker optreden bij je in de buurt... Mag jij van mij de volgende keer ook mee. Ik heb de volgende link nog niet gecontroleerd http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4167150/2015/10/20/Korting-voor-Joden-en-Arabieren-die-samen-eten.dhtml maar ik vond het nu al zulk positief nieuws.. dat moest ik gewoon even met je delen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk werk hé om gif animaties te maken, ik krijg er ineens ook weer zin in, tijd niet gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerlijk antwoord ???
    Je bakt er niet veel van het hele plaatje beweegt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent al verder gekomen met dat bewegende plaatje dan ik ooit heb geprobeerd, grrrrrr hahahahaha echt hoor! Tutorials erbij, het heeft nooit mogen baten ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!