Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 03, 2015

Kattenlog

'Het wakker worden van Maneki Neko'
 Hij staat graag op zijn achterpootjes
Zijn broer, Zwarte Vlek, bouwt graag 'nestjes'.
'Lunch!' denken de vissen. En Billy de kat ook.

De lolcat van deze week:
'Je mag genieten van je vrijheid.
Zo lang je precies doet wat je verteld wordt.'

6 opmerkingen:

  1. PRachtige foto's weer van de cats, ik hou hiervan, maar dat wist je al en die woorden gemaakt, ja zo is het...

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen beter leven dan een kattenleven, dat is wel duidelijk, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke katten weer.. en je locat... mmmmmm eigenlijk is het wel zo he.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt precies wat katjesn hier is er maar eentje
    maar de foto's zijn herkenbaar, een echt kattleven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je houdt het dus vol om elke week een kattenlog te plaatsen lieve Terrebel, ik hoop dat je nog materiaal genoeg hebt om daar nog heel lang mee door te gaan want blijkbaar bevalt het je volgers wel... met recht en reden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Katten vervelen me nooit. Met die beesten hier is het nooit saai.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!