Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juli 21, 2017

De Oude (een #verhaaltje)

Het was een droom, een mooie droom.
Haalbaar zelfs!

De droom leek uit te komen
maar werd verbrijzeld.

Het zou een lang en pijnlijk proces zijn
maar ooit zou hij weer in staat zijn
tot het creëren van een nieuwe droom

Die verdacht veel zou lijken
op de oude.


================================
Meer lezen? bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. Dat hoop ik van harte voor hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop met hem mee! Komt vast goed!
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sommige dromen duren een leven lang.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle dromen zijn bedrog. Daar zijn het dromen voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En als dromen leuk zijn wil je ze herbeleven, en dat is mogelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! En ik hoop dat ook jij weldra nieuwe dromen zal hebben, laat de scherven voor wat ze zijn en creëer iets totaal nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!